rajd i wyścig quadów

HARD H5 QUAD i HARD QUAD są rundami Polskiej Ligi Quadowej!

Zapisz się!

Hard h5 quad

Wyścig Hard H5 Quad (dawniej SMOR) będzie rozgrywany według zasad H5 – czyli 5 godzinnego rajdu, jednak w 100% formule przeprawowej. Nie jest to rajd szybkościowy – tylko przeprawowy!
Impreza zostanie podzielona na dwa etapy, każdy po 2,5godz. Pomiędzy etapami będzie przerwa regeneracyjna, trwająca 1,5 godz.

Przygotowana zostanie pętla na Torze w Dzikowcu o długości kilku kilometrów (potraktujcie to jako jeden wielki przeprawowy OS) dla każdej z dwóch klas.

Wygrywa ten kto zdobędzie najwięcej okrążeń. W przypadku jednakowej ilości decydował będzie czas jazdy.

Jest to impreza przeprawowa w całości rozegrana w terenie. Zero dojazdówek oraz nawigacji. Całość trasy zostanie wytaśmowana. Nie będzie również potrzeby zdobywania PKP-ów. Całość obsługiwać będą sędziowie.

Start i meta na parkingu przy Torze, gdzie również zostanie zorganizowana baza imprezy.

Limit załóg: 60 we wszystkich klasach!
Decyduje kolejność zgłoszeń, potwierdzonych wpłatą.

Wpisowe na rajd wynosi:
– 490 zł przy zgłoszeniu i wpłacie całej kwoty lub zaliczki w wysokości 290 zł do dnia 31 grudnia 2021 r.
– 550 zł przy zgłoszeniu i wpłacie do 31 marca 2022 r.
– 650 przy zgłoszeniu i wpłacie od 1 kwietnia 2022 r. do dnia imprezy. Zgłoszenie po 1 kwietnia nie gwarantuje otrzymania pełnego pakietu startowego.

HARD QUAD – PKP i TRIAL

– Zero dojazdówek – Wyłącznie jazda w terenie

Extremalny rajd wyłącznie dla Quadów 4×4 zorganizowany w całości na Torze Off Road w Dzikowcu. Tym razem zapraszamy na nieco inną formułę – zdobywanie PKPów i TRIAL

Największą nowością będzie piątkowy odcinek Trialowy, punktowany na prostych zasadach – zaliczona bramka to 2 dodatkowe punkty/PKPy.

Nie będzie to WYŚCIG – ale rajd przeprawowy. Zupełnie inna formuła niż majowy wyścig SMOR H5.

W sobotę zdobywać będziecie PKPy. Pieczątki zostaną zawieszono w trudno-dostępnym terenie i będą miały różny poziom trudności co pozwoli wystartować zawodnikom początkującym i mniej doświadczonym w górskiej przeprawie.

Na trasie nie ma wody i błota za to są wyłącznie zjazdy, podjazdy, trawersy, skały dołki itp.

Dodatkowo najtrudniejsze PKPy zostaną powieszone w wytaśmowanych sektorach, nadzorowanych przez sędziów. Sędziowie przy wjeździe i wyjeździe z danej sekcji sprawdzą kartę każdego zawodnika, aby wyniki były jasne i zgodne z zasadami fair play .

Proste zasady, bez czasówek i dojazdówek. Wszystkie załogi startują o tej samej godzinie. Wygrywa załoga z największą ilością PKPów. W przypadku jednakowej ilości pieczątek wygrywa załoga, która zrobiła je szybciej.