PKP i Trial – 17 września 2022


Po pierwszej rundzie wyścigu H5 zapraszamy na tradycyjne zdobywanie PKPów. Pieczątki zostaną zawieszono w trudno-dostępnym terenie i będą miały różny poziom trudności.

Dodatkowo najtrudniejsze PKPy zostaną powieszone w wytaśmowanych sektorach, nadzorowanych przez sędziów. Sędziowie przy wjeździe i wyjeździe z danej sekcji sprawdzą kartę każdego zawodnika, aby wyniki były jasne i zgodne z zasadami fair play.

Oprócz PKPów do przejechania będzie odcinek Trialowy, punktowany na prostych zasadach – zaliczona bramka to 2 dodatkowe punkty/PKPy.

Oprawę medialną zapewni nam niezawodny Łukasz z Fotofeil Extreme Media, co gwarantuje świetną pamiątkę z imprezy.

Proste zasady, bez czasówek, punktów za dane konkurencje, itp. Wszystkie załogi startują o tej samej godzinie. Wygrywa załoga z największą ilością PKPów. W przypadku jednakowej ilości pieczątek wygrywa załoga, która zrobiła je szybciej.

Przygotowane zostanie dla Was miasteczko rajdowe, ze strefą serwisową i cateringiem. Zapewnimy Wam ciepłe posiłki w przerwie i na zakończenie zawodów! Każdy otrzyma pamiątkową koszulkę, zestaw naklejek i materiałów rajdowych.

Wyjątkowo w tej edycji startuje klasa: LAJT. Do tej klasy zapraszamy auta seryjne, na oponach terenowych. Będziecie zdobywać w większości te same PKPy co wyższe klasy, ale będziecie mieli CZTERY razy dłuższą linkę od karty!

Podział na klasy:

Klasa Hard + to pojazdy z dowolnymi modyfikacjami, posiadające wyciągarki mechaniczne i elektryczne. Obowiązkowo klatka/ ramoklatka, pasy bezpieczeństwa oraz zapinane kaski dla kierowcy i pilota.

Klasa Hard to pojazdy z dowolnymi modyfikacjami, posiadające dwie wyciągarki elektryczne. Obowiązkowo klatka/ ramoklatka, pasy bezpieczeństwa oraz zapinane kaski dla kierowcy i pilota.

Klasa Challenge to auta z seryjnym nadwoziem i jedną wyciągarką elektryczną. Dozwolone są zewnętrzne i wewnętrzne klatki bezpieczeństwa.

Klasa Lajt: auta z seryjną karoserią, bez klatek bezpieczeństwa, wymiany silników, mostów, przeróbek zawieszenia (np. samurai na sprężyny) i bez wyciągarek (zamontowane zostaną zaplombowane podczas badania technicznego).

Dozwolona wymiana obudowy mostu na stalowy w Suzuki Vitara, klatki bezpieczeństwa w przypadku seryjnej budowy np. Jeepa Wranglera i pojazdów wyposażonych fabrycznie w miękki dach.

Dozwolone stalowe zderzaki, progi, snorkele, osłony nadkoli, dodatkowe oświetlenie.

Link do zapisów!

Wpisowe:
– promocyjne wpisowe płatne do 30 czerwca wynosi: 590 zł
– wpisowe płatne do 31 lipca 2022 r. wynosi: 650 zł
– wpisowe płatne od 1 sierpnia do dnia imprezy wynosi 700 zł. (Wpłata po terminie 1 sierpnia nie gwarantuje pełnego pakietu.)