Spotkania na Torze
Puchar Toru Off Road w Dzikowcu

Zapraszamy na kolejną imprezę na naszym Torze Off Road w Dzikowcu, skierowaną głównie do amatorów i osób rozpoczynających przygodę z Off Roadem. Chociaż starzy wyjadacze też znajdą coś dla siebie 🙂

Zapraszamy na cykl spotkań integracyjnych – nie mylić z rajdami – z elementami rywalizacji.

Będzie to idealne spotkanie dla osób, które nigdy nie brały udziału w „rajdach”, na którym będą się mogły zapoznać ze zdobywaniem PKPów, przejazdem Odcinków Specjalnych, TRIALEM, nawigacją i jazdą po tracku.

Podział na klasy:

  • Extreme – samochody, UTV, buggy z dowolnymi modyfikacjami i wyciągarkami
  • Wyzwanie – wyłącznie dla samochodów terenowych
    W1. Jedna wyciągarka elektryczna.
    W2. Dozwolone są zewnętrzne i wewnętrzne klatki bezpieczeństwa.
    W3. Dozwolone jest przeniesienie chłodnicy na tył pojazdu,
    W4. Dozwolona jest wymiana mostów oraz silnika i montaż blokad mostów.
    W5. Samochód musi posiadać seryjne nadwozie od słupka A do słupka B. Dopuszczona jest modyfikacja przodu pojazdu oraz przycięcie tyłu pojazdy za słupkiem B – tzw. obrzyn.
    W6. Pojazd musi posiadać przednią szybę oraz drzwi.
  • Seria
  • A1. Oryginalne nadwozie. Dozwolona modyfikacja typu „pickup” ale przednia i tylna część nadwozia nie może być krótsza niż fabryczna. Dozwolone podcięcie nadkoli pod większe opony;
  • A2. Dozwolone stalowe zderzaki, progi i klatka bezpieczeństwa;
  • A3. Opony bez ograniczeń;
  • A4. Chłodnica silnika z przodu pojazdu;
  • A5. Jedna, jednosilnikowa wyciągarka zamontowana z przodu pojazdu (przed słupkiem A);
  • A6. Zawieszenie z rozwiązaniami jak w oryginale np: jeżeli było niezależne zawieszenie to musi pozostać niezależne zawieszenie. Jeżeli były resory, to muszą pozostać resory itd. Dozwolony jest lift zawieszenia i tylko jeden amortyzator na koło;
  • A7. Dozwolone blokady, przeróbka lub wymiana mostów na inne, ale muszą być montowane jak w oryginale;
  • A8. Układ kierowniczy nie może być przerobiony na hydrauliczny;
  • A9. Dozwolony jest nieoryginalny zbiornik paliwa. Jeżeli będzie on zamontowany w kabinie, to musi zostać oddzielony przegroda (nie musi to być całkowita, szczelna ściana) lub zostać zabudowany. W przypadku poprowadzenia przewodów paliwowych przez kabinę pasażerską, muszą mieć one podwójne zabezpieczenie/ osłonę metalową.

Spotkanie nie jest rajdem/ imprezą sportową. Ma charakter indywidualnego wjazdy na tor. Nie jest imprezą zorganizowaną i każdy uczestnik ponosi wyłączną odpowiedzialność za siebie.

Wymagania do udziału w imprezie: PUCHAR TORU

  • Zakaz jazdy pod wpływem alkoholu i środków odurzających.
  • Obowiązkowo we wszystkich klasach każdy członek załogi musi posiadać kask z zalecaną homologacją minimum ECE-R22.05 – czyli dowolny kask motocyklowy/ rajdowy. Wyłącznie podczas pierwszego spotkania dopuszczone warunkowo zostaną kaski bez homologacji drogowej!
  • W przypadku braku przedniej szyby siatka zabezpieczająca lub gogle motocrossowe/ kask z szybą/ okulary bhp;
  • Jazda w zapiętych pasach jest obowiązkowa.
  • Pilot musi posiadać kamizelkę odblaskową.
  • Zakaz jazdy na konstrukcji auta (klatce, zderzakach itp.)
  • Gaśnice z łatwym dostępem z wnętrza i z zewnątrz pojazdu.
  • Apteczka pierwszej pomocy oraz młotek bezpieczeństwa z nożem do cięcia pasów zamocowany tak aby był do niego łatwy dostęp dla kierowcy i pilota.
  • Akumulatory muszą być zabezpieczone wytrzymałymi wspornikami.
  • Solidne zaczepy holownicze z przodu i tyłu pojazdu.
  • W samochodzie nie mogą znajdować się żadne luźne przedmioty, które mogłyby spowodować zagrożenie dla załogi lub innych uczestników oraz widzów.

Wszelkie pozostałe punkty z zasad bezpieczeństwa podczas Pucharu Toru są zalecane i będą stopniowo wprowadzane.

szczegółowe zasady bezpieczeństwa!

Kliknij na baner i przejdz do formularza zgłoszeniowego

O kolejności wpisania na listę decyduje kolejność wpłat.
Wpłaty w wysokości 350 zł należy dokonać na rzecz Stowarzyszenia Form Alternatywnych – Rozdroże w terminie do 23 lutego na rachunek:
48 1090 2330 0000 0001 4813 7648

W tytule wpłaty podajemy: Imię, Nazwisko zawodnika + Puchar Toru

ORGANIZATOR ZAPEWNIA:
-> Wjazd na Tor i przygotowanie trasy
-> Elektroniczny pomiar czasu oraz elektroniczne pieczątki
-> Pamiątkową naklejkę
-> Dyplomy dla zwycięzców
-> Wspólne ognisko
-> Ubezpieczenie NNW uczestników

KONTAKT:
Seweryn Panek: tel. 725268556
info@hardoff.pl

Wszystkie dodatkowe informację będą udostępniane na:
1. Hard Off Road – Hard Race – Tor Dzikowiec -> https://www.facebook.com/HardOffRoadPL
2. Stronie WWW -> https://hardoff.pl/hard-race/puchar-toru/