Terenowy Wyścig Hard Race 2024


Hard Race 2025 – sprawdzone rozwiązania i nowości! 🚀

11-12.04.2025 r.

Hard Race 2023 okazał się strzałem w dziesiątkę! 🎯 Zawodnicy docenili zawody, które niemal w 100% opierały się na jeździe, bez stania w korkach, bez głębokiego błota i wody. Techniczna, długa trasa spełniła oczekiwania i dostarczyła mnóstwo emocji.

💥 Zapraszamy na kolejną edycję Hard Race 2025!

Co się nie zmienia?

✔️ Dużo jazdy: Maksymalna ilość czasu za kierownicą.
✔️ Zapoznanie z trasą pojazdem: Możliwość przetestowania trasy przed wyścigiem.
✔️ Minimalne użycie wyciągarki: Liczy się płynność i technika jazdy.
✔️ Elektroniczny pomiar czasu: Szybki, sprawdzony system bez papierowych kart i pieczątek.
✔️ Proste zasady rywalizacji: Wygrywa załoga z największą liczbą okrążeń i najkrótszym czasem jazdy – bez pieczątek na trasie.
✔️ 5-6 godzin ścigania w dwóch etapach: Maksymalna dawka adrenaliny!

Nowości w Hard Race 2025!

  • Krótsza rywalizacja i niższe wpisowe: Impreza bardziej dostępna dla wszystkich.
  • Klasa Race:
    • Szybka, szeroka pętla o długości ponad 5 km i dodatkowy krótki odcinek techniczny.
    • Brak „skałki” i wąskich, krętych odcinków starej części toru.
    • Zapraszamy również pojazdy UTV – w razie większej liczby chętnych stworzymy osobną klasyfikację.
    • W sezonie 2025 klasa Race będzie również obecna na wakacyjnym pikniku!
  • Klasa Hard:
    • Jeden szybki przejazd po łące, reszta rywalizacji na technicznej trasie.
    • Trasa łatwiejsza niż w ubiegłych latach, bez „skałki.”
    • Odcinki z podjazdami, zjazdami i szerokimi trawersami w lasku bukowym.
  • Klasa Challenge:
    • Jeden szybki przejazd po łące, reszta rywalizacji w technicznej części toru.
    • Trasa długa, kręta, pełna podjazdów, zjazdów i niespodzianek dawnych kamieniołomów w Dzikowcu.
  • Klasa Adventure:
    • Dla aut przypominających seryjne.
    • Szybka jazda na odcinku „cross country” z dodatkowymi fragmentami trasy Challenge.
    • Połączenie szybkości z techniką jazdy – doskonała równowaga dla każdego!

👉 W przypadku dużego zainteresowania możliwy będzie podział klasy Hard.

Harmonogram:

📅 11 kwietnia 2025 – zapoznanie z trasą.
📅 12 kwietnia 2025 – wyścig.

Podział na klasy:

  • Race – Nowość w sezonie 2024 – to klasa open dla aut w stylu Ultra, ale również tych z klas Hard i Hard +, które chcą się wyłącznie ścigać, bez zaliczania odcinków wymagających używania wyciągarek.
  • Hard +: extreme mechanik
  • Hard: extreme elektryk
  • Challenge: wyzwanie
  • Nowość! ADVENTURE: przygoda
    Założeniem tej klasy jest dopuszczenie pojazdów zbliżonych do serii, przy zachowaniu rozwiązań konstrukcyjnych jak w oryginale.

Hard:
To samochody (bez pojazdów UTV) z dowolnymi modyfikacjami, posiadające wyciągarki mechaniczne i elektryczne.

UTV:
Pojazdy UTV

Challenge: wyzwanie

C1. Seryjne nadwozie od słupka A do słupka B;


C2. Dopuszczona jest modyfikacja przodu pojazdu;


C3. Możliwe jest przycięcie tyłu pojazdy za słupkiem B – tzw. obrzyn;

C4. Jeżeli pojazd nie posiada przedniej szyby załoga zobowiązana jest do stosowania ochrony oczy. C5. Jeżeli pojazd nie posiada drzwi obowiązkowe jest posiadanie siatki ochronnej;

C6. Jedna wyciągarka elektryczna;

C7. Dozwolone są zewnętrzne i wewnętrzne klatki bezpieczeństwa;

C8. Dozwolone jest przeniesienie chłodnicy na tył pojazdu;

C9. Dozwolona jest modyfikacja zawieszenia, wymiana mostów oraz silnika i montaż blokad mostów.

ADVENTURE – przygoda:

Założeniem tej klasy jest dopuszczenie pojazdów zbliżonych do serii, przy zachowaniu rozwiązań konstrukcyjnych jak w oryginale.

A1. Oryginalne nadwozie. Dozwolona modyfikacja typu „pickup” ale przednia i tylna część nadwozia nie może być krótsza niż fabryczna. Dozwolone podcięcie nadkoli pod większe opony;

A2. Dozwolone stalowe zderzaki, progi i klatka bezpieczeństwa;

A3. Opony bez ograniczeń;

A4. Chłodnica silnika z przodu pojazdu;

A5. Jedna, jednosilnikowa wyciągarka zamontowana z przodu pojazdu (przed słupkiem A);

A6. Zawieszenie z rozwiązaniami jak w oryginale np: jeżeli było niezależne zawieszenie to musi pozostać niezależne zawieszenie. Jeżeli były resory, to muszą pozostać resory itd. Dozwolony jest lift zawieszenia i tylko jeden amortyzator na koło;

A7. Dozwolone blokady, dowolny silnik, skrzynia i reduktor. Dozwolona jest przeróbka lub wymiana mostów na inne, ale muszą być one zgodne z tym co było w oryginale;

A8. Układ kierowniczy nie może być przerobiony na hydrauliczny;

A9. Dozwolony jest nieoryginalny zbiornik paliwa. Jeżeli będzie on zamontowany w kabinie, to musi zostać oddzielony przegroda (nie musi to być całkowita, szczelna ściana) lub zostać zabudowany. W przypadku poprowadzenia przewodów paliwowych przez kabinę pasażerską, muszą mieć one podwójne zabezpieczenie/ osłonę metalową.

A10. Obowiązkowo pojazd musi posiadać przednią szybę oraz drzwi;

szczegółowe zasady bezpieczeństwa!

Do 29 lutego obowiązuje PROMOCYJNE WPISOWE!
Istnieje możliwość wpłaty zadatku gwarantujące
Wpisowe:

Klasy: Race, Hard, Challenge

  • 💰 650 zł (promocja: 550 zł przy zgłoszeniu i wpłacie zadatku do 28 lutego 2025).
  • 💳 Zadatek: 250 zł.

Wpłaty:
💳 Dane do przelewu:
SFA-Rozdroże Seweryn Panek
Numer rachunku: 97 1140 2004 0000 3002 8501 8664
Tytułem: Imię i nazwisko zawodnika + Klasa + Hard RACE


Organizator zapewnia:

✔️ Przygotowanie trasy.
✔️ Elektroniczny pomiar czasu.
✔️ Ciepły posiłek regeneracyjny.
✔️ Pamiątkowy pakiet startowy.
✔️ Trofea dla zwycięzców.
✔️ Rywalizację z podziałem na klasy.
✔️ Zabezpieczenie imprezy przez zespół ratowników medycznych.
✔️ Ubezpieczenie NNW zawodnika.


📞 Kontakt:
Seweryn Panek: 725 268 556
📧 info@hardoff.pl

💥 Dołącz do nas i przeżyj niezapomnianą przygodę na trasie Hard Race 2025! 🏁

#HardRace2025 #OffRoadAdventure #ExtremeRacing #Dzikowiec

4ogo wpisanie na listę i skorzystanie z promocji!