Terenowy Wyścig Hard Race 2024


Zapraszamy na Terenowy Wyścig Hard Race 2024 na Tor Off Road w Dzikowcu

11-14.07.2024 r.

W nowy sezon wkraczamy z jeszcze większym bagażem doświadczeń i pewnymi zmianami.

Hard Race 2023 okazał się strzałem w dziesiątkę. Był to wyścig jakiego oczekiwało wielu zawodników. Praktycznie 100 % jazdy na kole, bez stania w korkach, bez głębokiego błota i wody, na długiej, technicznej trasie mierzącej ponad 8 km.

Zapraszamy więc na kolejną jego odsłonę w jeszcze lepszej wersji!

Co chcemy Wam zaoferować? Przede wszystkim dużo jazdy!

  • Spersonalizowane materiały promocyjne – naklejki i koszulki w pełnym nadruku z własnym autem, imieniem i numerem
  • Zapoznanie z trasą i wieczorny prolog w czwartek
  • Dwa dni ścigania podzielone na etapy
  • Szybka szeroka pętla o długości ponad 6 km
  • Dodatkowe odcinki z podziałem na klasy w technicznej części toru o długości kolejnych kilku kilometrów dla każdej z klas
  • Dużo technicznej jazdy z elementami zjazdów i podjazdów, trawersów, skał i kamieni
  • Minimalna ilość używania wyciągarki w głównym wyścigu
  • Dodatkowe elementy na trasie wymagające używania wyciągarek
  • Sprawdzony, elektroniczny pomiar czasu bez papierowych kart i wbijania pieczątek
  • Proste zasady rywalizacji: wygrywa załoga z największą ilością okrążeń i najkrótszym czasem jazdy
  • Limity zawodników w każdej klasie, co gwarantuję jazdę bez korków – stawiamy na jakość, a nie na ilość zawodników!

Podział na klasy:

  • Race – Nowość w sezonie 2024 – to klasa open dla aut w stylu Ultra, ale również tych z klas Hard i Hard +, które chcą się wyłącznie ścigać, bez zaliczania odcinków wymagających używania wyciągarek.
  • Hard +: extreme mechanik
  • Hard: extreme elektryk
  • Challenge: wyzwanie
  • Nowość! ADVENTURE: przygoda
    Założeniem tej klasy jest dopuszczenie pojazdów zbliżonych do serii, przy zachowaniu rozwiązań konstrukcyjnych jak w oryginale.

Hard +: extreme mechanik
To samochody (bez pojazdów UTV) z dowolnymi modyfikacjami, posiadające wyciągarki mechaniczne i elektryczne.

Hard: extreme elektryk
To samochody (bez pojazdów UTV) z dowolnymi modyfikacjami, posiadające dwie wyciągarki elektryczne.

Challenge: wyzwanie

C1. Seryjne nadwozie od słupka A do słupka B;


C2. Dopuszczona jest modyfikacja przodu pojazdu;


C3. Możliwe jest przycięcie tyłu pojazdy za słupkiem B – tzw. obrzyn;

C4. Jeżeli pojazd nie posiada przedniej szyby załoga zobowiązana jest do stosowania ochrony oczy. C5. Jeżeli pojazd nie posiada drzwi obowiązkowe jest posiadanie siatki ochronnej;

C6. Jedna wyciągarka elektryczna;

C7. Dozwolone są zewnętrzne i wewnętrzne klatki bezpieczeństwa;

C8. Dozwolone jest przeniesienie chłodnicy na tył pojazdu;

C9. Dozwolona jest modyfikacja zawieszenia, wymiana mostów oraz silnika i montaż blokad mostów.

ADVENTURE – przygoda:

Założeniem tej klasy jest dopuszczenie pojazdów zbliżonych do serii, przy zachowaniu rozwiązań konstrukcyjnych jak w oryginale.

A1. Oryginalne nadwozie. Dozwolona modyfikacja typu „pickup” ale przednia i tylna część nadwozia nie może być krótsza niż fabryczna. Dozwolone podcięcie nadkoli pod większe opony;

A2. Dozwolone stalowe zderzaki, progi i klatka bezpieczeństwa;

A3. Opony bez ograniczeń;

A4. Chłodnica silnika z przodu pojazdu;

A5. Jedna, jednosilnikowa wyciągarka zamontowana z przodu pojazdu (przed słupkiem A);

A6. Zawieszenie z rozwiązaniami jak w oryginale np: jeżeli było niezależne zawieszenie to musi pozostać niezależne zawieszenie. Jeżeli były resory, to muszą pozostać resory itd. Dozwolony jest lift zawieszenia i tylko jeden amortyzator na koło;

A7. Dozwolone blokady, dowolny silnik, skrzynia i reduktor. Dozwolona jest przeróbka lub wymiana mostów na inne, ale muszą być one zgodne z tym co było w oryginale;

A8. Układ kierowniczy nie może być przerobiony na hydrauliczny;

A9. Dozwolony jest nieoryginalny zbiornik paliwa. Jeżeli będzie on zamontowany w kabinie, to musi zostać oddzielony przegroda (nie musi to być całkowita, szczelna ściana) lub zostać zabudowany. W przypadku poprowadzenia przewodów paliwowych przez kabinę pasażerską, muszą mieć one podwójne zabezpieczenie/ osłonę metalową.

A10. Obowiązkowo pojazd musi posiadać przednią szybę oraz drzwi;

szczegółowe zasady bezpieczeństwa!

Do 29 lutego obowiązuje PROMOCYJNE WPISOWE!
Istnieje możliwość wpłaty zadatku gwarantującego wpisanie na listę i skorzystanie z promocji!

Zgłoszenia klas: Race, Hard+, Hard i Challenge – https://forms.gle/SunV4PPt7G9bhP1PA

Zgłoszenie do klasy ADVENTURE – https://forms.gle/pivwU2iRTYraDAceA